Διδακτική επίσκεψη του τομέα Πληροφορικής σε κατάστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών
Την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017 οι μαθητές/-τριες της Β και Γ τάξης του τομέα Πληροφορικής του ΕΠΑ.Λ. Αλεξάνδρειας επισκέφτηκαν το κατάστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών "Duke PC Store" στην Αλεξάνδρεια, στο πλαίσιο διδακτικής επίσκεψης. Ο κύριος Αντώνης Δούκας, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία, με πολλή προθυμία ξενάγησε τους μαθητές στους χώρους του καταστήματος, τους παρουσίασε και τους εξήγησε λεπτομερώς τα επιμέρους αντικείμενα και τις συνθήκες εργασίας. Επίσης, τους ενημέρωσε για τις γνώσεις, τις σπουδές, τις δεξιότητες αλλά και τα στοιχεία της προσωπικότητας και του χαρακτήρα που απαιτούνται για να εργαστεί κανείς στον αντίστοιχο κλάδο. Τέλος, τους έδωσε συμβουλές και απάντησε στις ερωτήσεις και στις απορίες τους.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής: Διούδη Ειρ., Παπαστεργίου Αν., Σαμαρά Θ.
4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017 γιορτάστηκε η 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού από το ΕΠΑ.Λ. Αλεξάνδρειας στο χώρο του Αμφιθεάτρου Αλεξάνδρειας.
Μαθητές και καθηγητές με αθλητική περιβολή συμμετείχαν στις δραστηριότητες που περιελάμβαναν πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, καλαθοσφαίρισης, πετοσφαίρισης καθώς και βάδισμα, ασκήσεις δύναμης, παιχνίδια ρακέτας (τένις, μπάντμιντον, ρακέτες θάλασσας), παιδαγωγικά παιχνίδια ("μήλα", "ψείρες", σχοινάκι κ.ά.) και χορούς (παραδοσιακούς και σύγχρονους).
Όλοι πέρασαν ένα ευχάριστο αθλητικό πρωινό και στο τέλος της μέρας εκδήλωσαν την επιθυμία να επαναληφθεί το συντομότερο.
Την διοργάνωση των δραστηριοτήτων επιμελήθηκε ο καθηγητής φυσικής αγωγής του ΕΠΑ.Λ. Αλεξάνδρειας, Στυλιανίδης Στ.
eTwinning πρόγραμμα με θέμα τη σχολική διαρροή (1η φάση)
Στα πλαίσια υλοποίησης eΤwinning προγράμματος με θέμα τη σχολική διαρροή και τίτλο «Be at school, be into life!» οι μαθητές/-τριες του τμήματος Α1 του ΕΠΑ.Λ. Αλεξάνδρειας σε συνεργασία με τους μαθητές του τεχνικού-επαγγελματικού λυκείου KARDELEN MESLEK? VE TEKN?K ANADOLU L?SES? της Κωνσταντινούπολης διερεύνησαν σε πρώτη φάση τις αιτίες, τα συναισθήματα και τις συνέπειες της σχολικής διαρροής.
Ακολουθώντας τη διαδικασία του καταιγισμού ιδεών (brainstorming) και της συζήτησης, οι μαθητές/-τριες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Διούδη Ε., Σαμαρά Θ. (Πληροφορικής) και Τσιάρα Σ. (Αγγλικών) κατέγραψαν τις αιτίες, τα συναισθήματα και τις συνέπειες της σχολικής διαρροής.
Στη συνέχεια, οπτικοποίησαν τις ιδέες τους δημιουργώντας σύννεφα λέξεων (wordclouds) με τη χρήση κατάλληλων web 2.0 εργαλείων.
Αντίστοιχα, οι μαθητές του σχολείου KARDELEN MESLEK? VE TEKN?K ANADOLU L?SES? της Κωνσταντινούπολης δημιούργησαν τα δικά τους σύννεφα λέξεων και έγινε σύνθεση των ιδεών των μαθητών των δύο σχολείων, προκειμένου να υλοποιηθεί η επόμενη φάση του προγράμματος.